سؤالات متداول
- خانه
- سؤالات متداول
پرسش و پاسخ
سوالات متداول
بله، ثبت نام رایگان است و در استفاده اول مبلغی بعنوان شارژ رایگان هم دارید اما در آینده میبایست هزینه ی دلخواهی بعنوان شارژ تماس در حساب کاربری خود داشته باشید.
خیر، سرویس شنوا در ساده ترین حالت ممکن تهیه شده است که هر شخصی با دارا بودن اطلاعات اولیه تماس تلفنی قادر به استفاده از آن می باشد.
توضیحات کامل نحوه ی ثبت نام در بخش ``چگونه از سرویس شنوا استفاده کنیم؟`` درج شده است. اما سعی بر این بوده که با حداقل دانش آشنایی با وب سایت ها کاربران ناشنوا بتوانند ثبت نام و از سرویس شنوا استفاده کنند.
همانطور که در صفحه اصلی وب سایت توضیح داده شده است، هزینه ی نگهداری وب سایت، سرور و خود سرویس شنوا به همراه نیروهای اُپراتور بر دوش تیم شنوا می باشد و متاسفانه این هزینه از عهده تیم شنوا خارج است پس با سازکار پرداخت شارژ هم سرویس ها پا برجا می مانند و هم خدمات به شما ناشنوایان ادامه دار خواهد بود.
بله پشتیبانی در سرویس شنوا توسط هر اُپراتوری که به آن متصل می شوید انجام می شود و در حین تماس اگر مشکلی پیش بیاید تا حد امکان اُپراتور آن را رفع می کند.
در منوی اصلی، زیرگروه درباره ما، بر روی تماس با ما کلیک کنید و زیر کلمه با ما در تماس باشید، فرمی است که می توانید هر نوع صحبت، درخواست، انتقاد و شکایاتی را فرستاده و پیگیر باشید.
خیر، حساب کاربری شما به صورت همیشگی می باشد و در هر زمان که خواستید می توانید از آن استفاده کنید و میزان شارژی که در حساب کاربری خود دارید برای همیشه باقی می ماند. اما در صورت درخواست شما می توانیم حساب کاربری شما را حذف کنیم.
جواب این سوال منوط به شما دوستان ناشنوا می باشد که چه نیازهایی را در سرویس احساس کنید، پایه ی سرویس ناشنوا برای راحتی و بهبود کیفییت زندگی شماست پس تصمیم گیرنده ی اصلی تکامل سرویس ها نظرات و پیشنهادات شما می باشد و ما بر طبق نظر اکثریت آن را اعمال خواهیم کرد.