هدف اصلی ما ارتقای کیفیت زندگی ناشنوایان عزیز می باشد که با سرویس ارائه شده سعی در احقاق آن داریم، در آینده منتظر خدمات جذاب تر ما باشید.

اطلاعات تماس

ورود از وب سایت

در مرحله اول تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی دکمه “ برای شروع کلیک کنید“ در صفحه اصلی وب سایت کلیک کرده و وارد بخش تماس تصویری شوید.

توجه داشته باشید که مراحل در تلفن همراه هم به همین گونه است.

ثبت نام در سرویس شنوا

برای استفاده از سرویس شنوا ابتدا لازم است ثبت نام بفرمایید. (تصویر 1)

در این قسمت اطلاعات خود را کامل کنیدو سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

دقت داشته باشید شماره همراه خود را صحیح وارد بفرمایید تا برای تایید پیامک برایتان ارسال شود و همچنین شماره تلفن شما به عنوان حساب کاربری شما ثبت می شود. (تصویر 2)

ورود در سرویس شنوا

ابتدا شماره همراه خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه دریافت کد کلیک کنید . (تصویر 3)

در این مرحله پیامکی حاوی کد ورود برای شما ارسال می شود که آن را در محل کد تایید وارد نمایید و دکمه ورود را کلیک کنید.

نکته: اگر قبلا ثبت نام نکرده باشید، سیستم خطا می دهد و کدی برای شما ارسال نمی شود. (تصویر 4)

ثبت نام در سرویس شنوا

برای استفاده از سرویس شنوا ابتدا لازم است ثبت نام بفرمایید.

در این قسمت اطلاعات خود را کامل کنیدو سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

دقت داشته باشید شماره همراه خود را صحیح وارد بفرمایید تا برای تایید پیامک برایتان ارسال شود و همچنین شماره تلفن شما به عنوان کاربری شما ثبت می شود.

بازاریابی رسانه‌ای چیست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

بازاریابی رسانه‌ای چیست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

صفحه اصلی و داشبورد شنوا

بعد از ورود اولین صفحه ای که به صورت پیش فرض مشاهده می کنید بخش داشبورد سرویس شنوا می باشد.

در این بخش تمامس اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما، میزان شارژ و اطلاعات تماس هایی که برقرار کرده اید نمایش داده می شود.

صفحه برقراری تماس با اُپراتور

اصلی ترین بخش سرویس شنوا این قسمت می باشد. در اینجا شما با وارد نمودن شماره تلفن ثابت یا شماره تلفن همراه و نام فرد سوم یا مخاطب از طریق اُپراتور ارتباط برقرار کنید.

ابتدا نام و نام خانوادگی و بعد شماره تلفن را وارد کنید سپس بر روی دکمه شروع تماس کلیک کنید.

نکته: سیستم حال حاضر سرویس شنوا بدین شکل است که اگر اُپراتوری در دسترس باشد بنا بر نوبت دهی و صف انتظار شما به اُپراتور متصل می شوید در غیر اینصورت اتصالی پیدا نمی کنید تا اُپراتوری برای ارتباط وجود داشته باشد.

صفحه ی افزایش میزان شارژ و تاریخ تراکنش مبالغ پیشین

در این بخش شما می توانید به افزایش میزان شارژ حساب کاربری خود بپردازید و همچنین تاریخچه ی میزان مبالغ شارژهای پیشین خود را مشاهده نمایید.

بعد از ورود به این صفحه در قسمت کادری که “مبلغ تومان“ نوشته شده است مبلغ دلخواهی را برای افزایش میزان شارژ وارد نمایید و سپس بر روی دکمه شارژ کردن کلیک کنید تا به صفحه ی پرداخت زرین پال انتقال پیدا کنید. (تصویر 1)

صفحه پرداخت زرین پال را مشاهده می فرمایید. (تصویر 2)

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید پرداخت شما از طریق سامانه نِکست پِی انجام می شود که با در نظر گرفتن امنیت بسیار بالا و همچنین قابلیت پیگیری پرداخت ها با خیال راحت شارژ کنید.

در تصاویر روبرو وقتی پرداخت شما با موفقیت انجام شود تیک سبز نشان داده می شود (تصویر 3) و در صورت بروز خطا و یا انصراف، شما با ضربدر قرمز مواجه می شوید و شارژ انجام نشده است. (تصویر 4)

صفحه ی افزایش میزان شارژ و تاریخ تراکنش مبالغ پیشین

در این بخش شما می توانید به افزایش میزان شارژ حساب کاربری خود بپردازید و همچنین تاریخچه ی میزان مبالغ شارژهای پیشین را مشاهده نمایید.

بعد از ورود به این صفحه در قسمت کادری که “مبلغ تومان“ نوشته شده است مبلغ دلخواهی را برای افزایش میزان شارژ وارد نمایید و سپس بر روی دکمه شارژ کردن کلیک کنید تا به صفحه ی پرداخت زرین پال انتقال پیدا کنید.

 

صفحه ی مربوط به لیست تماس ها و خروج

در این بخش شما می توانید لیست و تاریخ تمامی تماس های موفق، نا موفق، پذیرفته نشده و غیره را ببینید و همچنین از زمان تماس ها با خبر شوید.

همچنینی برای خروج از سرویس و حساب کاربری کافیست بر روی دکمه خروج کلیک نمایید.